About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, October 11, 2011

JR ---> Marhaban Raya @ Home Sweet Home 2011

alhamdulillah..tahun ni diberi kesempatan 
untuk amik marhaban lelaki kat home sweet home..
memang sengaja amik umah last..
menu sangat simple
-
-
-
  v  

nasik lemak ++ dadih ++ buah
kitaorg siap letakkan dalam polisterine bekas plastik..







dah tahukan mesti rumah last, perut semua kenyang..
takkan nak makan jugak kan..
so kalau dah siap2 bungkus dalam bekas plastik, 
boleh tapaw jer...plastik jugak disediakan...heheh
boleh bawak utk anak bini kat umah...

seperti yg telah dirancang..
malam tu pulak ader 2 org member opis buat makan2..
kak mun dan zariasya..
alhamdulillah abis jer marhaban dalam kul 10.30 
kita org larik ke umah kak mun dulu..
pastu baru ke umah Sya..
oh yer untuk rekod..chewah..
umah amir pada sebelah paginyer...
heheh









insyallah ader rezeki, kitaorg akan amik lagi tahun depan yer...



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...