About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, October 17, 2011

JR ---> Open House Aidilfitri 2011 @ Home Sweet Home..

salam..
hahaha..dah nak masuk raya haji, baru nak updated..
jadiklah kan, jgn x updated lansung..
boleh buat kenangan..
sebenarnya plan nak buat open house 2011 ni telah ditunda beberapa kali..
last2 amik jer hari khamis malam jumaat..

back to the entry...
menu utama : 
nasik tomato + sate + kuah lodeh +rendang +ketupat + kueh cara +
buah +muffin kecik + dadih dll
semuanya di tenderkan pada mak aku dan SIL kak long muar...
org penting..yg ditenderkan..
kak oda datang dari KL
MIL
air strawberry..
kak oda tengah sediakan nasik tomato..
persiapan..tak ready lagi ni...
antara tetamu yg terawal...
muffin coklat..
sempat bergambar..
Ramai gak yg datang..penuh lah rumah..
alhamdulillah..di setiap sudut penuh dgn tetamu..
hinggakan lupa nak amik gambar..mana yg tersempat jer amik..
so meh kita layan gambar..zassssss
cikgu2 qdees
tipah, zila ngan kak yati
mas ayu ngan baby mifzal..

reza, rais dan hafiz..hafiz adalah antara tetamu wajib datang..suker ajak dia..mesti datang...
ucapan terima kasih kepada sesiapa yg terlibat dlm menjayakan majlis open house 2011 
di umah kami ini..
juga kepada tetamu2 yg sudi datang..
insyallah kalau ader rezeki, tahun depan kami buat lagi..
dan kamu..kamu..kamu..akan saya jemput...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...