About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, October 07, 2011

JR --> Rizqi gunting rambut gaya Ben 10...

asalamualaikum..
hahah..meh tengok aksi Rizqi gunting rambut kat kedai..
kali kedua ni..
kali pertama dulu pun kat kedai yg sama..
selalunyer abah dia yg guntingkan..
tapi biasalah kan..kalau bapaknyer yg gunting..
pusing kanan,pusing kiri..


actually kedai gunting ni terletak di tingkat 2 Arked Mara Tangkak.
yg potong tu India..uncle ni rasa2 dah 70++ tahun..
tapi skill memotong memang superb beb...

belum apa2 dah gelak..geli pegang telinga...
focus..
senyum yg mencairkan hati mama...
geli sangat tu...
kener bantuan mama..


akak sibuk teropong...



seriusnyer..

siap tengok gambar Ben 10 kat selipar..





hahaha..nangis kata tak sama ngan Ben 10 pun...



ensem tak saya??...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

客家妹 said...

Rizqi 10! Rizqi 10!!!
Memang handsome^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...