About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 30, 2010

Bbq @ home sweet home ----- > Family Sajer.

Seperti biasa setiap tahun raya, kami sedara mara akan pakat2 buat makan2 kat rumah sendiri..
ni macam gathering raya utk family..
tapi family tak berapa nak ramai lar...
so tahun ni rumah aku buat pada hari raya ke 6...


hubby pilih untuk buat Bbq..
so menu : ayam, ikan, kerang..nasik putih lauk ikan patin (pahang mari),
sambal sotong, sayur campur, koktel buah dlll
so lebih kurang 6 kereta yang datang..
memang gamat tul..
setiap ruang ader jer aktiviti masing..
mari kita layan gambar......................

ruang depan : makan kerang bakar..

ruang tepi : org kuat..tukang bakar..hot!hot!hot!

di ruang depan.. main jer dua badek ni..

peace no war !!!





qisya..anak kazen..

diruang tengah rumah..aktiviti jual beli berlansung..abg aku ler peniaga yg berjaya..hahah..


ruang dapur : org kuat..hubby ngan mak aku...

uda tengah masak patin...

fakhri tengah lap pinggan...

dah habis kejer..aper lagi..makanler....

semoga amalan ini akan berterusan setiap klai raya..
sekian...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...