About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, September 06, 2010

Buat Ketupat Kat Pejabat..

hahaha..
lokasi : rahsia..
best2..sambil borak2 sambil buat ketupat..
ketupat tangan pun laju..ketupat mulut pun sama..hahaha..
boring2nyer..nak balik...
mood raya dah datang..
shopping..shopping..
ader lagi tak shopping..
aku kener buat entry khas shopping..
rasa nak balik umah sekarang..
nak kuarkan pinggan mangkuk yang beli kat langkawi..
tapi sapa nak datang umah aku ni??
sila angkat tangan..
*
*
*
*

** sila abaikan mood saya ni...



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...