About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 29, 2010

Hari ni ler ---> hari tua aku....

firstly, aku nak ucap terima kasih kat mak aku..
sebab kalo tak der  dia , tak der ler aku..
juga pd arwah abah aku..alfatihah...
dan hari ni genap aku meningkat setahun lagi dari tahun lepas..
heppy besday to me..


 
syukur alhamdulillah atas nikmatNya..
aku diberikan keluarga yag sederhana namun penuh kebahagiaan..
aku dikelilingi oleh mereka2 yg sayang pd aku...
semoga bahagia itu kekal dan bertambah..
semoga aku berjaya dalam apa jua di setiap fasa dalam hidupku..
amin...


nak jadikkan citer aku mc hari ni..
my jannah tak sihat..
sakit mata...kener kurantin kat umah..
so kener pakai spec mata..
tapi sekejap jer...

so, malam kang kalo keadaan mengizinkan aku calebrate ngan family aku..
simple jer..

terima kasih pada yg wish aku kat fb..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

Zakiyah Zainon said...

selamat hari lahir ina...moga terus sihat dan bahagia dengan keluarga

Fateen said...

Selamat Hari Lahir Ina
Wish you all the best serta dimurahkan rezeki selalu..

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

salam, selamahari lahir kak :)

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Happy Belated besday eina.. walaupun umur dah bertambah, tp tetap kena menten cun tau

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...