About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, September 26, 2010

Lagi Cerita --- > Raya Pertama 2010

on the way beraya..


 

tunggu abah balik sembahyang..

si ensem kami..

si comel kami..



kakak yg sporting..

adek badek yg sporting kejap jer..

mama ngan heronyer..



sayang mama...

tak yah suruh posing..jannah tau...

sesi bermaafan..abah jannah mintak maaf,selalu suruh abah beli kopok..hari2..

abah, adik mintak maaf..sebab selalu buli abah..

abang, saya mintak maaf..sebab..sebab..selalu pow abg..
mama yg cantik, adik mintak maaf sebab...selalu buat mama menjerit mcm tarzan...

mama yg sporting, kakak banyak buat mama tension..sorry yer..
anak kesayangan tok mak..

menantu (antu) tengah mintak maaf...

tok mak, kakak selalu buli tok mak..selalu amik air vitagen tok mak..sampai abis..

tok mak, adik selalu main bedak tok mak dan conteng buku tok mak..maaf yer...
sesi bagi duit raya ..untuk along aina..

anak beranak..purple..baju disponsor oleh saya yer..erm..ermm


walaupun saya menantu (antu) saya tetap sayang MIL saya..ampunkan saya yer mak...

JR ngan family maklong..

Jannah ngan kazen paling close..


adik beradik pompuan hubby saya..

adik beradik..

keluarga saya yg tercinta..

saya dan suami saya..


aksi spontan dari kami..


anak dara saya..





coboy dah tunjuk belang..


***tolong jangan muntah melihat gambar raya saya yerk..ader banyak lagi..hahaha tunggu.....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

4 pesanan:

♥Azie♥ said...

comelnyer jannah bertudung

mamaairis said...

terbaik la kak...comel sungguh kanak2 tuh...emak + abahnyer budaknyer pon comel juge...hehehe

Zakiyah Zainon said...

lahaiii..orang rumah syahrir rupanya...hehehe..
saya kat KK Pasir Gudang, dulu KK Arau...kenai sangat dengan syahrir sebab dulu kami sama-sama terlibat dengan sistem...
kat blog berjumpa kita!

☆ lieya latif ☆ said...

alahai cantik2 gambar raye akak...mmg meriah...baik jannah maupun rizqi masing2 comel n pandai bergaye...tgk jannah pakai tdg camtu dah mcm anak dare hah.....sgt cute....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...