About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 22, 2010

Saya Suka Bandung!!! - Part 1

salam..
kategori entry : sangat lambat..

Nape lah malas sangat nak buat entry bandung ni..
maklumlah banyak nau gambar nak dipilih..
lagi satu sebab..ini kali kedua aku, hubby & Jannah pi bandung..
so, tak der lah excited nak buat entry...
kali pertama buat Rizqi..masa first dulu Julai 2008..klik sini kalau nak imbas kembali citer bandung...
tapi bagi aku..bandung memang best..
rasa macam nak pi tiap2 tahun untuk shopping baju raya..
alah bukan pun mahal tiket, kalo AA tengah buat promosi   0 fare..

orait berbalik citer bandung..
yg seronoknya kali ni aku pi dengan family aku..semua ader..tak der sorang pun tinggal..
kalau dulu Rizqi tinggal...
dan yang paling best & happening ialah aku pi ngan 5 family lain..
means ader 10 org (5 couple hasbend & wife)..seorang bujang  & 4 kanak-kanak, 1 baby..
bertolak 1 julai dan dorang balik 4 julai, manakala aku terus ke jogja umah saudara mr hubby..
6 hb julai baru balik malaysia...

gamatnyer biler pi ramai2 ni..
tapi seb baik semuanya sporting..so tak der aper2 problem yg wujud..
anak2 meragam tu biasalah kan...

kitaorg booking tiket seawal bulan januari...
masa tu kelam kabut jugak nak menguruskan masa flight dan hotel..
dalam flight dah tido..



zarisya, wan & qalesya cha,,cha..
shopping kat pekan baru


stay hotel yang sama Mutiara Hotel..
alhamdulillah semuanye settle dengan baik..

oklah... malas nak citer banyak so kita tengok gambar..
hari pertama : bertolak seawal 4.30 pagi dari tangkak..
naik kete secara konvoi..
flight kul 9.00 sampai bandung dalam kul 11.00 pg +++
booking supir pak andre..
sangat sporting ...
tempat yg diterjah pada hari pertama : check in hotel dulu, pastu beberapa outlet seperti rumah mode dll,
pekan baru, pak che met dll

so tengok gambar jer yer..maaf gambat tak tersusun..
pening kepala nak pilih 


nasi timbel komplit..

zaidah, mas ayu & mazlan
azie, yusri & alya
bergambar depan restaurant pak che met..arghhh rindunyer...
beli kasut raya kat donatello

s
shopping di rumah mode..
mcm typewriter makan jagung si wan ni.haha
***sekian sahaja untuk entry kali ini..nantikan edisi part2 & part 3 akan datang..
** entry part 2 & part 3 terpaksa diberhentikan seketika kerana memberi laluan cerita raya 2010..**
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...