About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, November 01, 2010

Enjoy!! ---> Sukan Dalaman Bowling 2010!

heppy together...

lokasi : Bowling, Muar

alkisah..tiap2 tahun KKLJ ader buat sukan dalaman..
sukan2 lain tak reti nak main, so joint bowling jer ler...
 mula2 mr.syahrir pun nak joint gak..
tapi last2 minute mr syahrir kener pi meeting..
so hanya aku ngan anak2 telah mengennjoykan diri pi main bowling..
tunpang naik keta zariasya..
sangat kelakar ok..
pemain yg multitasking .
sambil main bowling..sambil jaga anak..
jap2 pi toilet..pas tu pi kedai pulak..pastu layan anak main bola..
haha..matlamat utama just enjoy!!
masa2 nak angkat bola...time tu lar anak berlari depan mata..
pastu yg tarik2 seluar..
so mari layan gambar jer...



jannah ngan alya

Rizqi ngan imtiyaz..geram tengok pipi imtiyaz..
seb baik ader azi yg melayan budak2 tu...

main menatang ni pulak..



ader gaya..stylo



qalesya yg dah ngantuk..
muka iza yg sedang memikirkan berapa banyak duit yang telah habis..haha

tahniah pada yg menang...memang hebat giler..
tahun depan..kita org joint lagi k..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Zakiyah Zainon said...

dah lama tak main boling..tunggu sukan wilayah johor baru ada peluang hahaha

Sue said...

hahaha,bowling dah lama br up ek kak ina..xpe jnji ada cite kan?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...