About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, November 04, 2010

Qdees Annual Concert 2010 -->Edisi khas :: Tarian Jannah & Lagu Nasi Gorengg

hai nasi goreng..
hai bubur kacang..
sungguh sedap..sungguh lazat...

haha..
itulah nama lagu untuk persembahan jannah 
teruja aku tengok persembahan anak aku menari..
rupanya selama ini ..ini yg dia dok praktice..
kalo tanya ..dia tunjuk sikit2 jer..
nak surprise konon..
tapi mama memang suprise jannah oi..
setiap langkah jannah memterujakan mama..
huhuhu..
comel anak mama...
yang tak tahan tu boleh senyum2 manja..
mcm dah biasa....

 sib baik abah sempat amik gambar ..
setiap langkah gerak tari jannah amat berharga bagi mama...

so..mari kita layan gambar...
zassss..........



teacher vijaya tengan susun budak2
jannah dah kuar ngan geng2 nasi goreng..

lihat betapa comel budak2 ni kan???

so cute...


ewah..gelek kanan..gelek kiri...

pegang bahu..



mika jadi tukang goreng nasi..hahaha...






sekian persembahan jannah..
tak sabar nak tunggu tahun depan..huhuhu...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

alalalo comei betoi jannah :)

terharu plak tgk jannah dah bleh menari rasa cam anak2 kita kecik lagi...sy tumpang bangga kak...

bila la concert manaryam nih..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...