About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, November 24, 2010

Tolonglah ---> Beli nasik Lemak saya!!!

kalo ader sorang budak lelaki..
yg hensem...eh bukan.. yg cute
mengetok pintu rumah anda..
dan bertanya
nak beli nasik lemak tak??
pleaselah jawab...
nak ..
nak berapa...??
nak semua....

itulah skrip
yg biasa anak bujang saya cakap..
apabila bermain ngan kakaknya..
alkisah berlaku dirumah tok mak di muar..
terjumpa bakul dan flyers dr giant yang banyak didepan pintu..
maka secara kreatifnya anak saya jannah & rizqi..
request untuk menjual nasik lemak..

bagus..bagus..
kecik2 dah tanamkan sifat usahawan dalam diri...
jom kita layan gambar..
biarlah gambar menceritakan segalanya..
zassssss





tengah sibuk membungkus nasik lemak..

hahaha..amik gambar selepas jualan habis..

last 2 amik gambar sendiri..

sekian...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

yong ibu chem said...

hehehe mcm real jek diorang lipat kertas2 tu. dah mcm sama jek dgn bungkusan nasi lemak.
kreatif!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...