About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, November 07, 2010

Qdees Annual Concert 2010 -->Jannah menang peraduan mewarna


satu kebanggaan weh..sebagai mama yg buta seni ni..
bila jannah dianugerahkan trofi..
kemenangan tempat ke-2 peraduan mewarna..
walaupun mewarnanyer tak berapa nak lawa..
tapi mungkin dikalangan rakan2nyer dia paling ok...

Jannah memang suka mewarna..
pantang nampak kedai RM2...
toys lain dia dah tak heran..
tapi mewarna...jgn disuruh..
pernah dia nangis meraung2 kat parkson melaka..
nak colour mickey mouse..
yg tak berinyer..sebab regenyer mencecah RM40..
bukan tak mampu..takut membazir..
sebab yg sungguh2 jaga 1,2 hari jer..
pastu bersepah2 colournyer..
menangis sampai bawa ke tidur..
cian anak aku...

sekarang mama faham jannah..
sekarang abah pun faham..
sekarang kami sudah faham..

nanti mama carikan colour mickey mouse yg jannah nak tu yer..
kita pi parkson melaka yer..
mama janji..abah bayar..
hadiah dari kami sebab jannah menang tempat ke-2..
muahahaha...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

tahniah jannah
ala...syahdu plak kak bc citer jannah nangis nak kan kaler mickey tu. Yelah..kadang2 kita nie bukan zalim tak nak belikan apa yg anak minta or tak mampu ke apa...tp kalau dah ulang2 minta benda yang sama jer tiap kali keluar....rasa membazir jer kan.nak2 batrice tu jenis bukan pandai nak jaga barang2 dia...

Zakiyah Zainon said...

muhahahahaa...
mama janji, abah bayaq...tu yang best tu kekekeke
tahniah jannah!

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

ayat paling tak boleh tahan..mama janji abah bayar... ermm bagus2 bleh guna nanti...hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...