About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, July 17, 2008

Hobi baru :: Rizqi suker nyonyot tangan...

Keh..kehh...kehhh.. anak bujang mama ni dan pandai menyonyot tangan..patutlah selalu gak mama dengar bunyi cupp..cupp..cupp..ruper2nyer tengah syok menyonyot tangan..habis basah lencun stokin tangan dia..kadang2 dah nak hitam warnanya...
tapi Rizqi ni pandai berlakon tau..kalau dia tengah syok nyonyot tangan mama datang tengok, dia akan cepat2 sorokkan tangan dia..seolah2 tak de aper2...
Gambar kat bawah ni dia tengah syok nyonyot tangan..

Tengok tu mcm tak der aper2....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...