About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 28, 2008

Sabtu -Aktivity jalan2 ngan p wedding

Hari sabtu ari tu, aku plan ngan kakak ipar aku nak p jalan tar..nak shopping lah katakan,,aku lak ader ker leh luper nak bawak baju kurung nak p wedding opismate kami JC ..tapi yg bestnyer aku punya SIL tu sponsor aku RM200..Alhamdulillah rezeki lah katakan...Jannah ngan Rizqi tinggal ngan hubby kat umah, hubby offer utk jaga diaorg..so aku p naik lrt..penat gak aku menapak sepanjang jln tar tu samapi ke sogo..punyerlah ramai umat manusia..makin rege minyak naik ,makin ramai lak shopping...maklumlah sale sana-sini..sogo pun..MERDEKA SALE!!..boleh giler aku ni...sempatlah aku beli baju kurung siap utk p wedding JC, jeans Rizqi ngan gown Jannah kat sogo tu...

So ptg tu aku sampai umah kul 6..mcm mana boleh luper nak p wedding JC ni..sampai jer rumah, aku terus siap2kan anak2..kul 7 kuar rumah..tapi nak dijadikan citer,kami sampai lambat..acara lalu2 bawah pedang tu dah abis kami baru sampai..aduih melepas aku nak tengok acara ni...dah lamer aku nak tengok ni..actually opismate kami ni, JC kawin ngan peg tentera laut, tapi belajar kat Perancis..kelewatan kami ini adalah disebabkan jalan kat DBP tu ditutuplak..tu yang abah tersesat tu..dekat 1/2 jam cari hotel federal tu...dahlah jalan jem..kirakan kami yg paling last sekali dtg..malunyer muker..keh..keh..opismate lain ader yg datang naik bas kolej dan drive sendiri...

Cantikkan mereka ini..termasuk org ditepinyer..keh..keh..keh..

JC lak..fulamakkkk..punyerlah berseri dan anggun gitu..hubby dialak segakk ngan macho...memang padanlah dia org ni..

Sama cantik, sama padan...

Sepanjang majlis tu, Rizqi tidur memanjang..makin kuat bunyi band nyanyi2 tu, makin syok lak dia tidur,,

Jannah lak melekat jer kat aku ngan hubby..pemalu lah katakan...Melekat jer..pemalu..ikut perangai sapa la ni???

Meriah giler kawin JC ni..ndak2 biler minum ucap selamat..YAM SERRRRRR..bergegarlak rasa hotel tu...

acara YAM SERRR.. my family ngan perantin..anak-anak mama yg behave sangat..kek disponsor oleh chef kolej kami yg cun,,Miss Sulaiha..Yg pakai baju batik oren tu, bos kolej kami..En. Razak..Antara opismate yg datang ..

Kul 11 sampai rumah, makan lagi..hubbybeli mee goreng mamak..tak kenyang katanyer..maklumlah sampai lambat..dah 3 set makan terlepas...kehh..kehh...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...