About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, July 11, 2008

Mainan baru Jannah


La ni suker sangat nak main acak2 ..main masak2..habis satu rumah terabur ngan mainan dia..kalau ikut kan Jannah ni dah ader 4 set main pondok2 ni.. Ok gambar kat bawah ni, cuba tengok kat dapur tu..kan ader gambar daging ayam KFC..bila mama tanya nak acak aper?? Jannah mesti jawab nak acak lauk..lauk aper?? lauk eaci ..lauk KFC lahhh...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Nazathul Hamimi said...

tang menan slide ni memang aku jeles giler tahap gaban.. ialah umah aku tu tecit jer.. mana la nak letak benda alah yang beso gabak tu kat umah.. kalau la umah aku umah teres gak baguih.. heheheh

MQeems said...

Brp RM beli gelongsor ni sis?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...