About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, July 18, 2008

Raja Buah - Durian..


Semalam aku ngan hubby teringin nak makan durian..so after kejer kiita org pun p lah satu kg cari durian ..regenyer dalam 30 biji RM20..oleh terlampau banyak sangat, kita org pun bawak balik ckit ke kg di segamat. dibahagi2 kepada 3 buah rumah....isinya ok dan pahit2 gitu..pakcik tu bagi lak beberapa papan petai..ni hubby yg suker makan...aku no wayy!!!


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Kak Yong said...

salam kak iena..aduh giler sedap tu kak petai!!! hehehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...