About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, July 27, 2008

KL- Pemilihan buku

Buku thomas jannah
So, sebagai peg sumber dan multimedia, tahun 2008 ni library dapat budget RM100k untuk beli buku P&P..aku ngan kak ya arrange tarikh pada hari khamis 25 julai tu untuk p KL bagi buat pemuilihan buku-buku..kul 7.30 pagi kami dah bertolak ke KL naik van kolej..pening kepala aku nak pilih buku2 ni exs buku B.I ni..semuanyer level2 degree master ni..padahal student kolej eku peringkat sijil jer...
Selain aktiviti pilih2 buku ni sempat gak aku p jalan tar beli 2 helai baju batik..almaklumlah keje gomen..khamis kene pakai baju batik..stok baju batik aku dah ler ckit...itu pun koloej sponsor..itu pun nasib baik kedai kain tu terketak kat sebelah kedai buku Mukmin..
Aku ader gak beli buku2 untuk Jannah ngan Rizqi..maklumlah dah lamer tak beli buku2 untuk jannah ni...buku ader gambar thomas pun ader..Jannah sekarang ni dah pandai tengok thomas n friends..ingatkan boy jer yg suker...


Jannah ni suker sangat susun buku mcm ni


Malam kita org sampai kat tangkak lebih kurang kul 9.30 mlm..aduihhh penat giler..sib baik hubby kata esoknya hari jumaat dah aplly cuti..sebab nak p KL..offismate kitaorg JC kahwin kat Hotel Federal..Aduihh jalan lagi nampak gayanyer....kempis duit aku lagi...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Nazathul Hamimi said...

oooiittt gi kl untuk pemilihan buku ker untuk pemuilihan buku??? hehehe

apa ni beli buku thomas tak belikan farhan sekali... mana aci.. kau taukan farhan antu thomas..

eina, aku suggestkan kau duduk jer kl, pastu biar shahrir bawak budak2 gi kl.. tak ler penat, ulang alik.. hahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...