About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, July 30, 2008

Jannah nak demam..

Muka Jannah monyok, tak de mood..
Jannah ni dah lamer tak demam..last sekali 29 Februari, sebelum Rizqi lahir..malam semalam abah yang sedar badan Jannah ni agak panas sikit dari hari biasa...dia pun tak de mood nak makan serta main2 menan dia tu..kalau tak kejenya punggah masuk keluar jerlah menan dia tu...muker dia agak merah cikit..tapi dia tak nangis..cumer diam ttak de mood...so pagi semalam mama ngan abah decide nak anto jannah p klinik, tapi nenek Minah (yg jaga jannah) cakap jannah ok..petang tu jer mama rasa balik suhu jannah dah panas balik..so mama ngan abah terus hanto jannah p klinik Mawar, walaupun dia cuma demam ajer, mama mintak semua jenis ubat...buat stok kalau ader aper2 kan...mama risau gak dengan keadaan penyakit sekarang ni..ndak2 tempat mama ni telah dikesan penyakit c******* ...nauzubillah mintak dijauhkan...
Klinik Mawar lak dekat ngan KFC..nak jadikan citer si Jannah ni nampak lak sorang umat ni lalu lalang bawak plastik KFC..apa lagi nak eaci ma!!!nak eaci ma!!! so, abah pun bawak dia p beli KFC..doktor cakap, bagus Jannah ni, demam pun ader selera nak makan KFC..keh..keh..keh..
Mama doakan anak mama Jannah akan cepat sembuh yer sayang....
kat klinik..ngan abah..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Nazathul Hamimi said...

bagus la jannah ni, demam2 pun ada selera makan.. KFC?? sedapnyer.. nasib baik baru makan selasa lepas..hehehe

ok janahh semoga cepat sembuh yer.. pastu minta mama dan abah bawak gi pizza hut pulak!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...