About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, July 29, 2008

Jannah jealous..

Semalam, balik dari opis dah ptg..ader meeting lak dari kul 3 - 5.30 ptg..tu yg amik jannah ngan rizqi agak lambat..seperti biasalah aku memang order makan untuk makan mlm..pas tu baru p amik bebudak tu..Jannah ngan rizqi ni boleh dikatakan agak serasi berdua..setakat ni tak pernah lak aku tengok jannah buli adik dia..dia memang sayang bangat kat adik dia..bangun tidur mesti tanya baby...keh..keh..semalam abah pegang rizqi sementara mama nak amik wudhuk..rizqi memang suka kalau abah angkat dia ala-ala terbang superman..si Jannah lak semalam mcm tak puas hati abah layan rizqi.tu yg dia duduk tengah2 tu..tapi dia taklah sampai balas dendam kat rizqi..kelakaunyer anak dara aku sorang ni....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Nazathul Hamimi said...

budak2 ni eina, macamana sayang pun adik, tapi bab2 kalau bapak dorang dukung adik, mesti jeles punya.. sama ler kes dengan farhan, dah besar pun jeles dengan adik dia.. hehehe

re;- kain aku tu semeter RM42.. kalau tak sale, aku pun tak tau berapa.. laki aku kata, beli untuk setahun sekali esp. time raya, tak salah beli kain mahal sikit.. tapi untuk gi kerja, kain murah RM20 sepasang pun tak pe..hehehe

Kak Yong said...

meriahnya kak bila dah anak dua ni...seronok pulak yong tgk nya...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...