About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, August 25, 2008

Esok aku kursus lagi..

Esok aku kursus kat Hotel Everly Melaka..Tanjung Keling..
Kursus Network..maklumlah pegawaimultimedia..keh..keh..
Lama lak kursus ni, 25 - 29 ogos 08
anak2 memang aku dah siap2 hanto kat kg..
Aduihhh jannah,Rizqi..mama pasti rindukan kalian..
nanti mama calling2 yer....mama sayang anak2 mama..
jgn notty2 tau..dengar cakap nenek..
jannah jangan nak "ler" jer..nak gula..nanti gigi tak cantik..
tak leh jadi model ubat gigi..keh..keh...

** Hubby pun p kursus kat Tanjung Karang...adoii..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Ayong said...

heheheh kalau akak perasan...kat semua kolej sekarang ni kan..mmg berpusu2 org kena gi kursus kan??? heheheheh nak habiskan peruntukan lah ni...

Sue@MamaMaryam said...

adoii..sedihnya kena tgglkan anak kt kg.. tp nak buat camnekan.. jannah & rizqi budak bijak..mesti x noti..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...