About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 21, 2008

Peksa PTK


Ya Allah hari ni aku amik exam PTK...aku ni tak rabis2 peksa PTK..masuk ni dah 3 kali aku amik, bukan tak lulus, tapi tak cemerlang..keh..keh...tak dapat 4-4..dapat 3-3...mana taknya, malas nak study....so, kali ni aku study gak main2..harap2 dapatlah jawab...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

Kak Yong said...

wah..manyaknya buku akak! tu lah kak iena. yong pun mana pernah baca buku...hikhikhik. paper umum yong dah lepas kak. tggl paper khusus ha...tensi..tensi...dah la dr mlm tadi kepala asyik denyut jek..tadi jawab pun main tembak aje..setengah jam je yong jawab...tak boleh fokus lah..adoyaiiiii

Sue@MamaMaryam said...

hehe semoga lulus dgn cemerlang akak !!! bila nak dtg kl lg? nanti jgn lupa bgtau ek..leh kite buat gathering ...miss u !!

Nazathul Hamimi said...

good luck ina... hopefully kali ni dapat 4-4... meh aku hembus jampi serapah sikit.. puh puh.. hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...