About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, August 08, 2008

Heppy Birthday Sayang..08.08.08 :: 2 years old...

Heppy Birthday To You..Heppy Birthday To You...
Heppy Birthday To Jannah..Heppy Birthday To You...

Anak mama dah memasuki alam 2 tahun..Yahoo..dah besau dah anak mama ni..makin notty..makin cerdik dan makin sweet ..malam tadi tepat jam kul 12 malam, mama wish Jannah walaupun Jannah tengah lena diulit mimpi-mimpi indah..dalam hati mama berdoa agar anak mama sentiasa mendapat yang terbaik dariNya..

Pagi tadi, bangun2 jer dari tidur mama nyanyikan lagu heppy birthday kat Jannah..Jannah pun nyanyi sama2..senyum jer, mungkin Jannah tau hari ini adalah hari besar dia... Rizqi pun riuh gak mulutnya pagi tadi, mungkin dia pun nak wish pada kakak dia...

Sayang mama, sayang abah, sayang Rizqi..Nur Jannah sayang...membesarlah sayang..membesar seperti kanak-kanak lain...tahun yg mendatang tahun yg penuh cabaran..laluilah dengan ketenangan dan kesabaran, ...mama,abah dan Rizqi sentiasa menyokong Jannah...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Zanna said...

salam kak iena..
happy 2nd besday jannah
cepat jer masa berlalu
cepat jer anak2 membesar
semoga jannah menjadi anak yg terbaik di kalangan yg terbaik

aDiQ said...

terharu aku baca doa ko utk jannah... semoga jannah jd anak yg solehah...berjaya di dunia dan akhirat..amin...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...