About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, August 22, 2008

Kisah Cuti Sem


Aku ngan hubby cuti sem seminggu..plan awal2 nak bawak jannah ngan Rizqi jalan2..maklumlah jannah lamer tak mandi swimming pool..tapi disebabkan terserempak ngan cuti sekolah aku ngan hubby terpaksa membatalkan niat ini..sebab utamanya, call hotel, regenya up giler2 punya, pas tu aku dapat bayangkan hotel yang sesak ngan orang, sure servicenyer tak berapa nak OK, pas tu ngan swimming pool dia yang ramai org, dengan airnyer yg kotor lagi..pantai yg crowded..kedai makan yg ramai org..arghhh tidakkkkk....so aku ngan hubby bercadang nak p ari tak cuti sekolah..damailah ckit...sabaryer anak2 ku sekelian (ciss mcm ramai jerr)..mama janji sebelum habis tahun ni kiter p mandi beach yer..oraitt!!! mcm tu anak mama..muachhh ckit...
Cuti ni selain balik muar ngan segamat, melepak kat umah..maklumlah aku pun nak peksa PTK, tapi pegang buku 5 m,init dah boring..yg banyaknyer melayan 2 orang adik badek ni..Jannah ngan Rizqi punyerlah suker..asyik ketawa..ndak2 Jannah..banyaklah aktiviti dia ni...bil api sure naik bulan ni..maklumlah aircond on 24 jam..
Oleh kerana tak dapat mandi swimming pool, hubby aku bukakkan mini swimming pool yg dah lamer beli maser jannah baby lagi..Jannah ni excited giler, sampai kan meraung2 tak nak masuk rumah..dah menggigil2 pun masih nak mandi lagi..aku geram, terus jer angkat..satu taman dengan jannah melalak2 ni..ishh sabar jer..bagi pun salah, tak bagi pun salah...hah, bil air pun mesti naik bulan ni...



Sukernyer anak mama ni




Ratu Kolam


Rizqi bengang jer tengok kakaknyer mandi...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

Su Hana said...

akak meh la mandi laut sini..leh km ikut serta :)

ok gak la ada tempat nak kasi jannah berendam ..cam km dok apartment :( xde tempat.. iskh..

bulatnya rizqi.. geram tgk.. akak cam lain plak muka jannah..dah nampak matang..ye la dah jd kakak pun.. dl ada gak iras2 maryam kan? makin cute je jannah ni.. maryam tu plak x mo ikat rambut ingat nak potong la mggu dpn ...so nak raya ni nampak elok sket..ni serabut jek..

Hirda Ibrahim said...

wahhh ni aksi jannah 18sx nihhh.... ha ha ha..
siann rizqi..eyeinggg je kakak dia mandi...

Unknown said...

kenapa la haritu tak plan awal2 nak mandi kolam, kalau tak sure aku datang umah kau awal2, boleh si farhan dan emily tumpang bermandi.. pastu conpem anak2 aku tu x nak kuar dari kolam sama cam jannnah... hahahahah

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...