About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 07, 2008

Esok harinya....Jannah dah nak masuk 2 tahun...

Wajah-wajah sepanjang 8/07 - 7/08.. rindunyerr...




Wajah-wajah menjelang 2 tahun

Esok anak mama jannah akan meninggalkan dunia 1 tahun,,,sedihnyer mama..anak mama dah besar dah..rasa baru jer buat birthday 1 tahun..semakin besar jannah ni, semakin besar cabarannya...semoga kenangan melewati 1 tahun yg lalu, adalah kenangan yg terindah buat Jannah..Mama dan Abah tak janji apa2, tapi Insyaallah, selagi hayat kami ader,kami akan cuba menjadikan tahun-tahun yg mendatang adalah kenangan paling manis buat Jannah..Mama dan abah serta Rizqi sayang Jannah yg amat2 sangat.sayang satu dunia..dunia akhirat...walau dimana Jannah berada, apa yg jannah buat, sakit jannah, suka jannah, terlukanya Jannah, kecewanya Jannah..mama dan abah sentiasa mendoakan yg terbaik untuk jannah, supaya jannah tabah dan sentiasa dibawah lindunganNya...

Esok,Insyallah mama ngan abah plan nak buat birthday Jannah...harap-harap aper yg dirancang akan terlaksana.... so nilah kad jemputannyer..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

Kak Yong said...

ppy bday jannah!!! wah besar dah anak dara sorang nih....semakin cn pulak tu....hehehehe kakiena buat kat kolej ke?? wah....meriah tu nanti..pssst..odit ari tu mcm mana??

aDiQ said...

apa pasal aku x dpt kad ni??? ini tidak adil!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...