About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 21, 2008

Lawatan Mimi@mamaFarhan&Emily



Isnin lepas, mimi n co datang singgah rumah..mula2 janji nak jumpe kat KFC tangkak, tapi disebabkan farhan tido, make plan pun ditukar kerumah aku...apa lagi, kelam kelibut rumah aku disebabkan bebudak 3 orang tu..siapa lagi Jannah,Farhan & Emily..Rizqi lak maintain encen jer..tapi yg pastinyer kitaorg mak bapak boleh berbual panjang..aku ngan mimi mcm dah kamceng jer, walaupun dunia fotopages yg menemuikan kiter..keh..keh..Si Jannah lak punyer lah kedekut ngan si Farhan, ader ker berebut2 buku Thomas tu..
Mimi,, ko jgn serik datang umah aku tau..

3 org budak2 yg notty...
Thanks mimi bagi hadiah kat jannah..suker kemain..tak hengat dunia..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Nazathul Hamimi said...

aisey buat per pi tunjuk hadiah tu.. malu aku.. ekceli aku nak beli hadiah lain, tapi aku tak jumpa.. so laki aku kata dari tak jumpa apa2 beli la yang ni dulu.. nanti ada rejeki, kita beli yang lain .. ahaksss.. nanti ek jannah kalau auntie jumpa yang best2 auntie bagi lagi tau..

ooo aku memang suka gi umah kau.. best.. sori la anak2 aku suka buat menyepah kat rumah kau.. pastu farhan tu tak hengat nangis nak pinjam buku thomas si jannah.. tak malu betul bujang aku tu...

laki aku kata projek 'wishlist' tu on.. sila kumpul duit okeyyyy... krismas ni kita pergi nak tak????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...