About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, March 18, 2009

Citer lama...Jannah & Rizqi di ikea




Biler dah nak masuk rumah baru ni, semangat nak membeli brg2 rumah pun berkobar2..So, abah pun ajak p ikea utk survey2.. tapi kalo dah bawak J&R sekali, alamak tak leh nak survey lama2 ler..


Jannah..Mudah utk berposing..

Rizqi dah susut berbenar..lasak giler..

Budak kememey ni...dah ader 2 batang gigi..

Hubby rajin melayan ...

Dah ngantuk ler tu..gosok2 mata..

Budak yg suker posing..

Ratu belon...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

12 pesanan:

As said...

Jannah makin chumel... suka dia jadi model kak iena erk... rizqi dah besar la... dah lama akak x hapdet.. bila dah hapdet nampak cepat tul rizqi besar....suka tgk...

eMMa@iKKa said...

Samalah mcm daku Kak Iena...sibuk mencari peralatan rumah..survey sana sini..pening gak kepala. Betul lah Kak Iena..susut sungguh Rizqi..lasak ek..normallah dah nama anak lelaki..mesti lasak kan..emma yang anak pompuan pun boleh tahan lasak..camna tu??? Jannah camna??? Selera makan okay??
Trisyia sekrang makan no.1.

p/s..Itu lah Kak Iena..nak buat camna tak ada rezeki..kalau emosi tu tak menentu mcm tulah gaya nyer..sbb tak readykan...terkejut..:)

Zanna_MamaBatrice said...

hushhh kak
harus ler kan...
masuk rumah baru..mmg semangat nak membeli tu berkobar2...beli kak jgn tak beli
sure ko rasa mcm2 ko nak buat kan kak kat umah tu...

selamat bershoppingan

yelah, rizqi dah susut banyak
tengok lengan tu hah ! cekeding dah...xpe....later2 bam2 balik cam kak jannah ler plak

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

ala pandai nyer si anak dara ni berposing...
si adik nape tu gantuk ker...

Mimi said...

Rizqi nampak la da susut sket..lasak sungguh ye?
Jannah nampak da besar la..makin cantik n comel..

Sham Ummi Echa said...

sweetnya jannah..da besar anak dara ko nih.. tp rizqi mmg da susut yer.. pipi da x bam2 cam dlu2.. msti tgh lasak tu..bdk2 nk naik cam2 la kan..kejap berisi..kejap kurus..

wah iena..siap g ikea tu.. yer la nk msk umah baru..msti la smngat nk hias umah kan..msti cntik umah ko lps nih.. x sbr aku nk tgk

Hirda Ibrahim said...

lamanya ko x hapdet...
dh lain muka rizqi dgn rambut yg panjang skit & gigi 2 btg..
bila ko nk masuk umah baru iena?

Cik Puan Mimi said...

dah besar anak2 kau. ialah lama tak hapdet.. rizqi pun dah masuk 1 tahun.. dah jalan ke belum dia?? tak buat bash ke untuk dia tahun ni. ker nak combine sekali dengan kakak jannah dia..

pst: beli barang dapur kat ikea best2 tau.. aku suka

eija28 said...

wah...posing sakan jannah...rizqi dah susut yerk...bestlah kak eina x lama lg nak masuk umah baru erk....mesti best mase shopping...mcm2 pikir nak beli ape erk...

Puan Iza said...

haruslah kan kalo nak masuk umah baru mesti byk peralatan umah nk dibeli....tak per, slow2...byk masa lagikan....

A'ah la nampak rizqi dh susut skit...lasak tu kak ina....biasalah budak lakikan...

lieya_latif said...

bestkan kak iena masuk umah baru....mcm2 bende nak dibeli.....

yelaa rizqy dah tak bam2 lagi...lengan die nampak dah slim dah....dah ade gigi plak tu....kejap jek dah besar kan...dah nak masuk setahun dah ....

~~ciklinn~~ said...

wah pandai nyer dier berposing... cumell sgt2.....

heheh ruamh baru mmg camtu ka... bak kata zana berkobar2 nak carik barang...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...