About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, March 16, 2009

Rumah Oh Rumah


Akhirnya apa yg kami tunggu2 kan sejak 1 tahun (apa yg dijan jikan oleh developer) tercapai..bulan januari hari tu kami dah leh amik kunci rumah...Alhamdulillah..Rumah kami kecil jer..rumah teres ..single storey, tapi dapat corner lot..so sekarang kitaorang tengah buat renovate.. buat sesimple yg boleh ..dah 70% siap..nanti aku akan uploadkan gambar rumah aku sebelum dan terkini k..
Hubby tengah sign dokumen penyerahan kunci...Aku ngan Jannah yg teman hubby...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

12 pesanan:

Sham Ummi Echa said...

ienaaaaaaaaaaaaa))))))

rindunyer kt jannah n rizqi..lama giler ko x hapdet kan..pasni cpt2 hapdet yer..

wah..besnya ko da ada umah sndiri.. aku ni jgk yg lom ada lg.. nnti hapdet gak citer pasal rumah k.. aku plak yg excited nih..

Zanna_MamaBatrice said...

tahniah kak
best ler ada rumah sendiri
xpe kak.....even kecik pun...tp corner lot kak...leh renovation bagai kan...sure lepas tu besar ler rumah ko kak...best nyer.....

cepat2 update citer rumah ko kak...
x sabar nie...kot2 ada rezeki nanti...boleh ler kau gi umah ko kak...ha ha haa.....

excited kan kak ada rumah sendiri nie......mcm2 nak buat....

lieya_latif said...

kak iena oiiii...ko jgn le wat camni...kejap ade kejap takde...aku windu tau ngan rizqi bam2 aku tuh....hu hu hu

kak, ape citer skrang....wow wow dah nak masuk umah baru la nie yeak...alhamdulillah kak, dah ade harta sendiri kan....kak dah masuk umah nanti jemput laa kami kalo buat house warming yek...hi hi hi

kak, nak nengok pic umah.....cepat2 le update tau....

Cik Puan Mimi said...

ehem ehem, rumah baru yek. corner lot lagik.. boleh la buat mini playground untuk budak2 tu kan..

jangan lupa jemput aku tau. nanti aku balik kg, aku singgah la umah kau..

Aza...As :) said...

beest kaann bila dah dapat rumah baru ni :)...Selamat menghias rumah lah yeerr cik ienaa...hehehehe

As said...

kak eina ... rindu kami kat akak... dah lama x hapdet.... wah sonok kan dah dpt kunci... settle skit masalah.... kalo x tido pun x lena ooo... rindu kat jannah & rizqi...nanti bila dah siap renovate tunjuk arr umah tuh kat kami...

kak... nak email add... nak send invitation...

*Azie* said...

patut la lama xupdate bz yer akak....syoknyer dah ada umah sendiri

eMMa@iKKa said...

Ermmm..dah datang pun mood Kak Iena nak update..:) Wah!!!Tak lama lagi Jannah ngan Rizqi pindah rumah baru!!!. Mesti ada bilik utk sorang satukan..kan..kan.Dah mula packing barang ke??Cepat lah update gambar umah baru..nak nengok!!!

mrs khairul said...

kak ina..lamanya menghilang..miss ur kids soo much..

tahniah dpt rumah baru..best tuh dpt corner lot..xsabakan tgu umah siap..kami dulu kena tgu 2yrs tau..berjanggut tunggu at last rs malas la plak nk pindah even dah siap renovate..

Puan Iza said...

kaka ina.....lamanya menyepi dari blog...rindu dgn jannah dan rizqi...mesti dorang dh besarkan....

mesti sonokkan dh dpt kunci umah baru....lps ni leh la tgk akaknya umah baru tu. jgn lupa upload...:-)

~~ciklinn~~ said...

kak inaaa akhirnya berhapdettt gak ha.. rindu nak tgok budak dua tu...

wah bestnyer dah dpt kunci rumah baru...

Jue ~ mama DnD said...

bestnya dah ada rumah sendiri..bilalah turn aku ek...???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...