About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, March 23, 2009

Jannah & Rizqi & basikal

Sejak 2 menjak nenek belikan Jannah basikal ni, kehidupan Jannah bertambah ceria..walaupun dia tak boleh lagi nak kayuh 360 darjah..tapi basikalnyer tetap maju ke depan..keh..keh..dia tahu kayuh 90 darjah jer..dan yg pastinyer yg jadi penumpangnyer adalah Rizqi..tu pun nasib mood dia baik.. dan si Rizqi seperti biasa aper yang akak dia pegang, itu jugak yg menjadi fokusnyer..kadang2 kelakor gak tengok dia kener marah ngan Jannah..yg Rizqi tahu hanya geleng kepala, garu kepala dan menangis..
mula-mula baik, Rizqi dapat menumpang Jannah...
. Nangis tak nak turun... nak naik beskal lagi..jannah dah mula kedekut.muka kedekut tuu...Jgn pegang beskal jannah..!!!
Wajah riang mendapat basikal...dengki tul... wajah sedih tak dapat naik beskal lagi..air mata tak tertahan lagi..

ala ciannyerr...bertuah punyer budak...
Ala cian dapat main beskal kecik jer...jadiklahh sayang...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

7 pesanan:

As said...

whakakaka... cam ni la rupanya anak bila dah bertambah.. sure berebut nyer... almaklum la... masing² dengki x hengat nyer.. sama la cam adriana... w/pun brg aqel sumer dia ngaku dia punya... kiter siap ckp kat adriana... tunggu la aqeel beso sok.. tau dia buli awak lak...
sian rizqi.. x dpt naik beskal tuh.. akaknyer jerk erk....

♥ Cik Puan Mimi ♥ said...

heheh kakak, jangan la lokek dengan adik, tak baik tau.. sian adik tu nak tumpang bonceng kat belakang..

eina, kalau bawak la jannah tu gi main beskal kat taman, pastu buat la photoshoot sekali, mesti lawa.. dia pun nampak dah besar dah

Zanna_MamaBatrice said...

ada mood gark si jannah erk kak
hu hu hu...nasib ler rizqi tu kecik lagi...later2 dia dah besar....habis ler ...turn kakak dia plak kena buli...

comel jer mulut rizqi nie erk...kak...cam mulut ko tau...tp rizqi nie lebih ngikut ko dari abah dia...jannah plak ngikut abah dia....

eija28 said...

wah...jannah ada beskal skrang...kesian rizqi dpt naik kejap jerk erk....takpe tunggu rizqi besor lg....

Sham Ummi Echa said...

happy giler jannah dpt main beskal baru..

hehehhe sama la cam echa..x reti kayuh 360 drjah lg..kayuh separuh jer..tp tetap maju kedepan kan..hahaha.. eh..beskal echa pon kaler biru gak...sama la anak kita ni

ILA said...

bestnyer kak JANNAH dah ader beskal tapi x bg RIZQI naik yer?.... x baik lokek2 tau kak.

Yer la nampak dah kesusutan RIZQI, dah mula lasak ye sayang?..ermm lain tak lasak anak laki ngan anak pompuan?...Kita x de experience anak pompuan, yg kita tau anak laki mmg lasak...lg pulak ni dah tambah 2 hero huhu

Jue ~ mama DnD said...

hehehe..pandai lak kedokut tu eh..iena cara jannah kayuh beskal sebijik dalila...hehehe 90darjah jer yerk.. cian rizqi...jgn nangis eh sayang..kakak tu x lama lg hilang lah kedekut tu bila dah lelama...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...