About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, January 19, 2009

Jannah dah 2 tahun 5 bulan

Anak daro aku ni dah besau dah..Seperti biasa makin notty, suker sangat berposing depan kamera..makan pun dah bertambah berselera..pagi2 celik mata nak makan nasi..maggie pun pantang nampak kat umah..aku terpaksa sorokkan..tapi yg paling suker makan ialah ikan yis (ikan bilis)..yg mentah2 pun diratahnyer begitu shj..tak sempat nak halang...dah pandai memuji, dah pandai mengadu, dah pandai bertanya..contohnya, sapa nama awak??..keh..keh...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

5 pesanan:

eija28 said...

jannah nie tua sebulan jerk dr iman.....hari nie iman genap 2 tahun 4 bulan.....jannah byk ckp erk skrang...

Hirda Ibrahim said...

hepi 2 thn 5 bln jannah!! :)
kuat makan ek? alhamdulillahhh....
suka aku budak2 kuat mkn tau...

Sham Ummi Echa said...

hepi 2yr 5 mos jannah..ahaks..
da besor ank dara ko nih.. x lama lg 3 yrs. da byk tanya ek..msti ko letih nk jwb kan..

Azie said...

adoi dah besar rupanuya anak dara kak iena yg sorang nie..mesti rajin melaram

Cik Puan Mimi said...

dah beso dah anak dara kau ek.. dah bijak berkata2.. kenapa la emily tu tak leh cakap lagi ... risau aku

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...