About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 28, 2009

Updated citer Jannah & Rizqi...

Okeh kali ni, aku nak citer tentang hobi anak aku Jannah iaitu berposing depan kamera..dengan aku mcm2 demand nak gambar..posing mcm ni lah, posing mcm tulah..tapi kalo depan org ramai, malu yg amat..so gaya mana yg paling korang berkenan??
Gaya 1 Gaya 2Gaya 3Gaya 4Gaya 5Gaya 6Gaya 7Gaya 8Gaya 9Gaya 10Gaya 11Gaya 12Gaya 13Gaya 14Gaya 15Gaya 16Gaya 17 Gaya 18

Rizqi lak, dah boleh duduk dan dah tumbuh 2 batang gigi..la ni dalam percubaan utk berdiri sambil menarik @ berpaut ...hobinya pulak adalah pegang stereng keta...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

5 pesanan:

Azie said...

azie suker gaya yg no 17 tue...heheh comel okeh..akak rizqi dah tumbuh gigi...huhuhu erin blum lagi..besar nnt mest ensem..sbb kecik2 comel bangat

Zanna_MamaBatrice said...

kemain model ko tu kak iena
mcm2 pose dia buat hah .....tp auntie paling suke arr jannah, pose lentuk2 kepala tu .....cam batrice, tu ala2 manja mengada tu ...he he he

rizqi makin besar makin lain muka nyer kak ......nampak cam dah susut sikit si rizqi nie ...yelah, tengah melasak kan kak ......

mrs khairul said...

kak ina sume pose cantik ok..tapi niza suka yg no 5..menggoda yu..pastu no 8 mcm ala2 angelina jolie..heheheh..like mother like dotter kan....pandai pose gediksss u..ni agak2 beso nnt ble x jd model?

yong said...

mak aih model kak tu..sporting lah..nak pulak dia gaya mcm2 ye..camera friendly tul la..hahahaha.

kalau chem ni kan kak,susah tul nak shoot gmbr dia..nak candid pun payah..asal dia nmpk je muncung kamera tala arah dia, dia mesti tutup mata! atau tunduk ke bawah! tensiiii gue!

kena upah dia mcm2 dulu..baru dia nak..buleh cenggitu?????!

grrrr

:)

Cik Puan Mimi said...

aku suka gaya 4, sweet sangat.. jannah ni boleh harap kalau nak posing2.. sama la dengan si mia anak lieya tu.. emily jer jangan harap kalau nak posing2..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...