About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 27, 2009

Bilik Jannah.. ♥● ♫ ♫ ♫ ♫

Ni lah rupa bilik jannah yg sempat aku decorate …sesimple yg boleh..tak nak sesak..supaya ia sesuai ngan tema, berlajar dan bermain di bawah satu bumbung..semuanyer guna barang2 lamer…tak der satu pun barang baru..Cuma plan nak beli meja kat ikea…bilalah aku ader time nak pi KL ni …huhuhu







Ni lah meja ngan kosi yg plan nak beli..harap2 sesuai lah ngan kesesuaian bilik..maklumlah next year jannah nak pi school..bolehlah dia buat homework..Insyallah...tapi aku jamin nyer meja ni akan jadi tempat Rizqi memanjat..keh..keh..adoii ler...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

5 pesanan:

Anonymous said...

kaka... cantiknyer biik jannah.. byk giler menan dia.. simple jer..kemas lak tuh.. bilik budak² ni x leh nak serabut sgt...nanti d/org yg naik rimas....
sure jannah suka kan....

Mimi said...

meja ikea tu mmg ok..najeeb ada tp empat segi (kecik sket) sbb space constraint..tp kerusi tu x berapa best sbb kaki dia selalu tercabut..tp x tau la pulak kot2 sbb anakku ganaih..hihi

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cun cun cun
mmg memenuhi syarat dah kak...bermain & belajar dlm satu bumbung...

tinggal letak karpet jer tu kak...

Su Hana said...

lawanya bilik jannah.. hahaha kompom kak..mesti rizqi buat tempat latihan terjun tiruk..

Unknown said...

kemas giler bilik jannah.. pandai kau mendeco.. meja tu memang cun untuk kanak2.. farhan pun ada, warna merah, beli kat ikea.. tapi dah kena conteng dengan marker pen.. hangin jer aku..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...