About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 27, 2009

Riang Ria Kakak & Adik..


Seronoknya tengok anak2 gembira ...ndak2 bila bab mandi mander..jannah panggil "mandi laut"..Rizqi lak happy tak ingat..siap nak pijak2 air tu..kami akan jadikan ia aktiviti mingguan..tapi tak leh lah tiap2 hari...boleh kener demam selsema..pastu mesti ader adegan nangis2 tak nak masuk umah..he3..dan yang penting kener jimat bil air..kan tahun ni tahun berjimat....



Okeh, mari kita layan video lakk....

video



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

sonoknya ada ruang anak2 boleh mandi pool camni....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...