About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 27, 2009

My hero – Rizqi…

Rizqi sekarang dah terserlah sifat boy dia..paling dia suker main sepak2 bola dan main keter..so aku pun kener layan lah tendang2 bola ni…dah lah rumah aku sebelah jer ngan padang bola budak2 india selalu main..jgn dah besar nanti dia mintak joint dah ler..kulit tak sama..keh..keh..
sekarang ni pun dia dah pandai amik menan dia..selalu yg kener kemas jannah lah…Ni lak ader video - Rizqi sepak bola...tapi gelap cikit..
video
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

yeyeye pandai dia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...