About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, July 07, 2009

sudah berpindah..

Alhamdulillah dah dekat 8 hari kami pindah rumah baru ..yg terletak tak sampai 2 km tu.. kami pindah pada 27 Jun dan 1st bermalam pada 29 Jun 2009..pindah pun malam2 buta..sebabnyer lori tu free malam jer...
So sekarang masih banyak lagi benda yg nak dibuat terutama sekali bab2 berkemas ni..adoiii...serba salah jer..macam malas jer nak dibuka kotak2 tu..rumah lama belum lagi basuh..brg dah clear..
Rumah baru lak, masih banyak lagi nak kener buat..terutama sekali pintu table top..
bilik pun masih belum berkemas..banyak nak kener beli ni..
tapi slow2 lah kan..ader rezeki nanti buatlah semua tu..
kalo tak??..gunakan apa yg ader dulu...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

14 pesanan:

Sham Ummi Echa said...

alhamdulillah..da duduk rumah baru yer.. besnyer da ada umah sndiri kan.. ila la turn aku agaknya

Nor'ain Jaffar said...

berapa trip angkut barang tu????Takpe slow-slow kemas...dah siap kemas buat makan2 jgn lupa jemput kekawan ek.......

Puan Iza said...

Dah dok umah baru yea....mesti sonokkan sbb umah sendiri...

So, to kak ina...selamat berkemas lah yea...:-)

Mimi said...

takpe, kemas slow-slow..
selamat membuka kotak dan berkemas-kemas :D

As said...

Alhamdullillah... dah masuk umah baru.. sure penat giler kan nak ngemas... adoi la....

Zanna_MamaBatrice said...

bestnyer kak iena
dah masuk rumah sendiri
bab kemas2 nie..mmg arr kak
larat x larat jer..
tp kena larat kan gark ler
kalu tak mata plak x larat nak memandang kan....

juhasni said...

wahh...dah pindah umah baru..bestnya kan dah ada umah sendiri..pas ni sure ko gila menghias umah kan...

amik award kat blog ju yer

☆ lieya latif ☆ said...

Takpe kak, penat kejap jek tu...yg penting dah dpt dok umah sendiri....rase puas kan..boleh hias best2..

pindah malam kebaikannye tak panas kak.....tapi tu laa mase plak terhad kan.....

yong ibu chem said...

kak, tarikh kita pindah sama! 27 jun! hehehehehehe

penat gilersssss. tang unpacking tu la yg harunya..

Diana Sulaiman said...

kat mane rumah baru iena?

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

selamat membuka kotak2 dan mengemas yer.. hehehe.. gelak aku baca kau pindah malam.. orang kata kalau pindah malam2 macam nak lari rumah.. hehehehe.. tapi kes kau lain plak.. lori tu free malam jer kan.. tak kisah la

mesti lepas kemas barang, tulang2 kau rasa nak patah nanti.. aku dah rasa kau.. 4 kali pindah .. macam nak tercabut pinggang2 aku..

mrs khairul said...

syukur slmt semuanya kak...slow2 la yea..sure penat badan dok ngemas sekali harung..

penat2 pun umahs endri kan kak..best tuh..pasni ble la start hias apa yg patut..

☆ lieya latif ☆ said...

re : kak, dah 'start' lani.....hahahaahaha....tgh tgu lekat tak lekat jek nie..... lieya baru start bulan ni laaa....dan dpt boy katenye...ikut calender cine tuh hih i hi hi

As@Aza :) said...

bestnyeeeerrr iena...pindah rumah baru :).....sure..mcm2 dalam kepala otak nak decorate umah kaaann??? hehehe

re: kurus ke diriku ini??? hehehe...tak der rahsia apa2 laahhh...diet jeerr laaahh...menahan lapar...malam tak makan nasi langsung.... ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...