About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 27, 2009

Updated balik !!

Salam semua...selamat hari isnin....
Dah lamer aku tak buat updated blog ni...jenguk pun tak sampai 5 minit..naper ntah, penyakit malas dan jemu ni melanda2..tapi pagi ni aku rasa bersemangat cikit nak updated..aku akan updated banyak2 sekali gus..sambil2 buat kejer, sambil tu upload gambar..tak kisah lah..takut citer tu dah terlalu basi untuk diupdated..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...