About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, July 02, 2009

Mana Bikin ???

Masa aku ngan family tengah breakfast kat satu kedai favourite kami, ader satu nyonya tu tanya aku : "Ini rambut amoi mana bikin???manyak cantik ooo"

Keh..keh..keh..hubby aku jawab, tak dak bikin2, dosa...ni semulajadi...

psst:: ramai org cakap rambut jannah cantik, yer ker??..kerinting dia bergulung2..dulu masa 1,2 tahun tak ketara..dah besar ni baru ketara...
bagi aku serabai jer..sebab susah tul nak sikatkan rambut dia...asyik ngelak jer...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

12 pesanan:

Diana Sulaiman said...

ina.. rambut jannah ni mengingatkan diana kat rambut diha dolu2 la.. miss he hair la..

Mimi said...

mmg cantik..nmpk cam doll..sbb gulung-gulung camtu kan..cute :D

Zanna_MamaBatrice said...

mmg cantik kak rambut jannah tu
kerinting kerinting...
tu kalu ko ikat dua
pastu ko gulung2 kan
lagi ler comel

~~ciklinn~~ said...

comellnyerrr rabut dia...gulung2 camtu mmg nampak mcm buat tau....kalu ikat dua kanan kiri tu mesti lagi nampak ikal tu kan...

huhhuhuhuh tinginn nak anak pompuannn

juhasni said...

comel per rambut jannah tu...i likeee...susah tau nak dpt rambut kerinting semula jadi camtu....cute sangat....

liwaniel said...

mmg cantik rambut jannah...kerinting camtu...comel

eija28 said...

mmg cantekkk rambut jannah tu kak eina......

Puan Iza said...

cantik rambut jannah nie kak....kerinting gulung2 nie....

☆ lieya latif ☆ said...

YE Kak....mmg cantik sebab curly die jatuh kebawah...tu yg cun tu...kalo akak nak tau, lieya ni simpan rambut mia panjang2 tu sebab raye ni dah curly kat cam jannah ni haaaa...nak buat rambut yg bawah .....heheheh

yong ibu chem said...

kak iena, rambut jannah mmg chantek. alun gitu..kelasss kak oiiii! jgn potong tau kak..buat layer je..hehhehehehee

kak, dah setel pindah umah?? yong sampi coti 3 hari kak oiii..sakit2 badan den..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

rambut jannah ni sama macam emily. kalau diorang jalan berdua, mesti orang ingat diaorang ni adik beradik

As said...

cantik rambut jannah... cam adriana...
adriana yg dlm jer kenting.. luar dia straight gak la...ramai pun suka tgk rambut dia...
jannah makin bambam la kak... aper rahsianyer

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...