About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, July 27, 2009

Hantu Air Kotak..


Ayoyooooo!!!..budak2 dua org ni memang pantang nampak abah dia kuar keter pi kedai..air kotak kener beli..dah dapat air kotak sonyappp jer,… ndak2 si Rizqi..kadang2 kakak dia punya air kotak boleh dia bantai abis kan…huhuhu….

Kalo tak posing, tak sah jannah ni...

"Mama!!! nenek ikat ambut Jannah"..rambut jannah dah leh tocang rupanyer...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

7 pesanan:

Puan Iza said...

ooo dua badek nie suka air kotak yea.....minum air kotak ribena ek....pasni kak iena kena beli byk2 stok air kotak la .....:-)

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

rizqi pun suka...hehe maryam ikut mood..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

panjang dah rambut jannah, dh leh tocang keling dah.. hehehe

best aku tengok kau dah pindah rumah baru.. beso jer halaman rumah kau

Mimi said...

wah...sedapnyer minum air kotak especially kalo sejuk2 dr fridge kedai..

eMMa@iKKa said...

hehehehe...ingat kan hantu apa td..rupanyer hantu air kotak. Anak aku pun pantang nampak air kotak...tp kalau air dr botol plastik pun suka gak especially 100 plus...suka giler..:)

Sham Ummi Echa said...

abis la kena pau hari2

☆ lieya latif ☆ said...

alalalaalal comelnye kak iena si rizqi menyedut air kotak tu.....kuat tul die minum air kan...jannah punye pun die tolong minum kan.....heheheheh ini mcm kene beli satu katon la kak....keh khe keh keh keh

wah pemandangan gambar berlatarbelakang umah baru hihihihihi

kak, cantik bilik jannah...luas...suke lieya tgk....tak sabar umah den nak siap...tapi lambat laieee haa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...