About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 15, 2011

JR ---> Outdoor guna lens baru kot...

Assalamulaikum..
 Godek2 lappy Mr Syahrir, terjumpa lah satu folder ..
macamana leh tak teringat erk???
kisah berlaku di bulan Mac 2011..
sekali lagi diingatkan peristiwa masih berlaku pada tahun semasa..


Petang menghampiri senja,
kami anak beranak merakamkan kenangan 
maklumlah ketika itu mr syahrir baru membeli lens..
so nak trylah guna lens baru buat kali pertama..
 so kami yg menjadi  subjeknya..
lokasi terpaksa dirahsiakan..
hahaha..tak lah..kat planetarium melaka mitc..

malas nak tulis banyak
meh kita layan gambar
oh yer gambar no editing..
dan gambar ader kabur2 cikit..
almaklumlah baru first time nak adjust setting..

rizqi relax
suker aksi ni...



posing gaya jannah...




buah hati abah...


saya jealous ok!!!!

girlfriend baru hubby...


paksyahfoto junior...







sekian sajer..
tataaaaa...titutttttt..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...