About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, September 23, 2011

JR --> team PSH beraya @ Home Sweet Home...


Asalamualaikum..
 alkisah raya tahun ni budaya kunjung mengunjungi antara 
team PSH telah diwujudkan..
antara objektifnya ialah, merapatkan siraturrahim ..
chewah macam buat kertas kerja lak yer...

rumah pertama yg dilawati ialah tentulah umah 
Mr syahrir selaku KJ (ketua Jahat)..
 barulah diikuti dengan anak2 buah lain yg lagi jahat..
hahah..bos dah jahat, harus lar anak buah lagi jahat kan..kan..

team PSH kat kolej aku ni ader 6 family..
alhamdulilah semua dah ader family
mr syahrir,sya,iza,amir,ustaz ngan asri.
so mehlah kita layan gambar..
opss maaf gambar amik sikit2 jer..
almaklum sibuk melayan tetamu...
nak amik gambar makanan pun x sempat...
huhuhu

antara yg terawal datang...

budak yh shomel ni..gerammm...



iza yg tengah tak berapa sihat..tq coz sudi dtg...

suruh mr syahrir amik gambar...


sapa yg comel..dah tau jawapannyer...


mcm perantin baru...heheh

sesi salam2 bagi angpow...
dorang balik dalam kul 10.30 malam..
so aktiviti seterusnyer ialah bergambar lah..
yg kener buli ialah mr syahrir..
alang2 sebelum dia nak simpan kemera dia tu, 
baik amik gambar kitaorg..
kan?kan?kan?...heheh...
lagipun kitaorg ni nak bergambar ikut mood..
mood raya boleh lah..kalau sajer2 tak der nyer....
amik gambar after tetamu balik...



with my sweetheart..

hahaha...kantoi selipar jepun biruuuu...

sayang mama....

Adik sayang mama banyak2...
itulah kenangan kisah beraya 2011 dikalangan team2 psh
lupalak nak amik gambar ramai2..
x per..next time kita amik lagi yer...
yg penting hubungan sesama insyallah akan dipertingkatkan..
maklumlah mereka bekerja dibawah satu bumbung..
mereka adalah nadi psh..
mereka tunggak utama menjalankan fungsi utama
kolej komuniti..
berbakti kepada komuniti..
susah payah, senang sama..
dan yg paling penting bersatu hati.....
hanya Allah sahaja yg akan membalasnya...

apa kata kita pi bercuti sama2???..
kita?..hahaha sibuk jer aku...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...