About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, September 17, 2011

JR ---> Meronda KL & Sogo Members Sale

kategori entry : hujung Julai 2011 ( masih tahun semasa yer...)

alkisah, member bgtau ader sales kat Sogo..
utk  ahli member2 dan pemegang kad maybank..
mula2 buat tak tahu, pastu surf internet..mak oi...mcm best jer kan..
lagipun opismate pun ceriter2..siap2 print2 katalog...huhuhu...

plan ngan mr syahrir, nak pi awal2 pagi dan jugak nak bermalam kat hotel..
part hotel, member aku, farha yg bookingkan..
memang dekat..jalan kaki jer ke Sogo..
May Tower Hotel...cantik..
lokasi hotel pun dekat ngan jalan TAR..mak suka okeh...

lepas subuh, kitaorg bertolak dari tangkak..
rupa2nyer jiran kita org yg jugak opismate duduk
depan mata pun dah pergi awal..hahah..dasyat..
sampai2 jer memang jalan dah jem..
luar dalam sogo sama jer jem...
bahagian yg paling sesak aku tengok ialah bahagian pakaian baby dan kanak2..begitu jugak bahagian handbag dan kasut..
nampak sangat kuasa membeli ialah perempuan kan..
aku pun memang pakai tarik jer.pakai agak2 jer beli baju raya  JR..
walaupun baju raya JR memang dah beli awal2 lagi..
tapi kali ini sajer jer menambah koleksi..huhuhu...

tahun depan kalau ader lagi, maybe aku x mo pi dah..
hahaha..
biar lah aku shopping ngan tenang jer..
lagipun anak2 aku tak ramai kan..
kalau beli kat tempat lain, x rugi banyak pun..
lainlah kalau anak dah 5..huhuhu..

tapi mana lah tahu aku berubah angin..
nak pi pulak...

so petang lepak hotel jer..
malam kitaorg pergi meronda kat downtown cheras..
makan yong tau fu tepi jalan..
not badlah..



pagi2 esok sebelum bawak anak2 mandi pool ngan family farha..
pastu merayap kat SSF Jalan TAR ngan kedai2 tudung..
fuhh ramainyer org..




model2 kedai tudung...
petangnyer sebelum balik kitaorg pi ikea ngan pavillion..
sajer2 memcuci mata sambil mengabiskan duit..
hahaha...(gelak org kaya...)
aminnnnnn...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

ZanaNordin said...

wah kak
shopping kat sogo yerk...sure shopping raya time tu kan..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...