About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 14, 2011

JR ---> Queen Kuasa Dua...

korang hingat aku nak citer aper2..haha pasal katil jer..

hahaha...amacam best tak katil aku..
dulu ader satu jer dalam katil queen dalam bilik aku..
pastu bentang toto satu ..(toto tebal macam tilam.)

alkisah katil queen yg ader tu memang  muat2 
utk 2 setengah org..hahaha..
selalu yg jadik mangsa tidur toto ialah mr syahrir..hahaah
sebab JR akan pilih tidur ngan mamanyer atas katil...itupun 
masih lagi tak selesa..maklumlah ngan Jannah yg bum2 tu, 
ngan Rizqi yg lasak..
itu belum kalau Mr syahrir yg kuasai sorang2 katil tu..
terpaksalah mama ngan JR mengalah..alahai...

peka dengan masalah ini, mr syahrir telah membuat 
cadangan untuk beli katil lagi satu..
syaratnyer design dan model  katil & tilam kener sama..
tapi malangnyer x der lagi...
so carik katil yg hampir2 sama ..jadiklah..

so la ni giler punya besar katil kitaorang...
JR tidur, malam ni katil A esok2 pagi alih2 dah kat katil B..

masalahnyer kener carik cadar yg sama..
kalau selama ini beli 1, la ni kener beli 2..
hahaha..
tengok katil yg bawah ni..masa2 beli dulu..
sakit mata tengok cadar lain2 ni..


tak sampai 2 hari aku dah ngajak mr syahrir cari cadar yg sama..
alhamdulillah jumpa gak yg sama...



 so sekarang , JR memang suker lepak dalam bilik..
syukur alhamdulillah bilik aku ni boleh dikatakan besar..
dah letak 2 katil pun , boleh letak lagi meja untuk bertenet..
kat meja tu jugak jannah buat homework, hubby buat kejer editing..
ruang utk bersolat pun ader lagi..

nanti len kali kalau sesuai, aku letak gambar bilik aku..
bukan nak menunjuk, tapi nak jadikan memori..
bukan nak buat perbandingan sapa yg hebat..
masih banyak kurangnyer ..aper yg termampu buat..
kitaorg buat..
untuk keselesaan anak2 kan...


tataaa..tituttttt....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

ZanaNordin said...

wah kak
besar bilik ko kak...
masuk 2 katil queen pun still ada space lagi utk barang2 lain..
naper tak suruh JR tido bilik asing kak...
lagipun JR dah besar gark tu..
dah boleh pisahkan bilik..ngeh ngeh ngeh..
he he he
pandai ckp org aku nie..Batrice pun still sebilik dgn kami..cuma lain2 katil jer lah..

tp pindah rumah baru
harus dia tido bilik dia sendiri
so, kena ler hias bagi cun2 nak tarik minat dia tido bilik sendiri

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

zana : tak maner nyer dia nak duduk bilik sendiri..dah letak katil, toys ngan TV lagi...tak mau jer dia..tengok2 lar nanti kalau dia dah sekolah..tapikan zana satu ketenangnan biler bangun tidur tengok anak2 disisi..rasa selamat...

zana, nanti upload gambar bilik Batrice tau..biler boleh masuk umah baru ni??

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...