About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 21, 2011

JR ---> Bakal Pelakon Bollywood???

kategori entry : Julai 2011

Aslmkum...
he..he..tajuk tak leh dengar..
alkisah....
Bulan Julai hari tu, aku terlibat sebagai 
AJK keusahawanan dalam pertandingan baju beragam..
bertempat di Plaza Angsana..
ni program besar Kolej Komuniti peringkat zon johor..

niat di hati nak suruh jannah masuk..
so banyak sikit peserta..
maklumlah penyertaan pakaian beragam tak sampai 10 orang..
mak bapak lebih suker anak2 dorang masuk pertandingan mewarna..
ramai giler yg masuk..
maklumlah kan pakaian beragam memerlukan sedikit sebanyak modal..
kalau mewarna, ko duduk jer dah leh mewarna  kan...

apa ni dah melalut??
so kita balik pada tajuk entry...

tanya Jannah dia nak masuk tak, mula2 ok..
fikir punya fikir..apa baju yg tak perlukan modal dan cantik..'
tiba2 dapat idea..
so tanya student india yg buat pratikal kat koop kolej, Lalitha..
ader tak baju india yg kecik2  ??..
dia kata jiran dia ader anak baya jannah..
esoknyer dia bawak 4 pasang..
hah ko siap test kat kooperasi..
naik juling nak memilihnyer....

kejap2 macam rani mukerjee..
kejap2 macam preity zinta..
kejap2 mcm kareena kapoor...
aku suker yg ini,,giler merah + hitam...


jannah suka yg ini..sebab kain kembang senang nak jalan...

yg ini pun cantik...

semuanyer baju cantik2...
sebenarnya yg tukang pakai tu cantik ..
tapi kan tiba2 jannah tak mau masuk..
sebab x der member dia yg masuk..isk..isk..

adoiya..aku nak cakap aper lagi kan???
kalau suruh gak,mahu dia tak nak jalan atas stage..
menangis ker..hah lagi haruuu...

apa2 pun thanks to Lalitha...
atleast merasa gak Jannah pakai..
nak tunggu jannah jadi perantin...
mak ko lamer lagi tu...

ok itu ajer...
tataaaa...titutttt....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...