About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, December 12, 2011

JR ---> Monday Blues :: Header Baru Blog saya...

Asalamualaikum..
ini header baru blog saya..
saya ni cuma amatur jer..nak suruh mr Syahrir buat,tak tercakap2..
seb baik ader cikit2 basic..
letak2 jer...
kalau markah ni mesti dapat 38%..hahaha
apa2lah...hari ni kan monday blues...
buat aper pun boring kan...
esok saya dan hubby akan ke Hotel Selesa JB..present paper work..
terpaksa tinggalkan JR kat nenek ..dari 13-15 dis ni
pastu 16-18 dis teambuilding kat crown princess JB..
 seminggu gak tinggalkan JR..
hope anak2 mama faham yer..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Zana Nordin said...

cantik ler kak header baru
meriah giteww kalernya

ok apa...ada gark bakat terpendam tu
kalau zana..ntah jadi apa ntah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...