About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, December 04, 2011

JR ----> Holiday @ Kuching Day 3/ Part 2 (02/11/2011)


Entry sebelum:


  • Day 1/Part 1--->klik sini
  • Day 1/Part 2 --->Klik sini
  • Day 2/Part 1 ---> kilk sini
  • Day 2/Part 2 ---> Klik sini
  • Day 3/Part 1 ---> Klik sini
Asslamualaikum..
sambungan entry Day 3/Part 1..
Show start dalam pukul 10,30..aku ngan iza memang tunggu kat
depan pintu lagi..nak chop tempat duduk yg paling strategic.
hahah..seb baik dapat..tak sia2 masuk laju2…

tunggu depan pintu masuk show kg budaya..
strategik,,
aksi yg membuatkan JR terbukak mulut..
menarik..
menyumpit..
penutup show..menari ramai2...

After show, kitaorg makan tengahari dekat2 ngan kg budaya tu gak..
kat tepi pantai..ader foodcourt yg selesa…anak2 pun selesa..boleh berlari2..

Perjalanan seterusnya menuju ke Jong Crocodile..
malangnya kita org terlepas menyaksikan aktiviti  pekerja 
memberi makanan kat buaya..tapi dah sampai kan..masuk jer..
banyak gak buaya..teruja JR tengok buaya yg besar2..
sedang berehat2 di tepian pantai..hahaha…
fee masuk Jong Crocodile bagi dewasa RM30 bagi dewasa.

belakang tu buaya sudin..
senarai nama mangsa kene makan dek buaya..
anak2 kepenatan..
 Balik dari Jong Crocodile..semua dah macam crocodile ..
melepak , melepek penat..semua nyer mengbongkang dalam bas..hahah..
so alang2 dah maghrib, kita org terus pi dinner kat Kubah Ria..
aku ngan mr syahrir tak makan banyak pun..
sebab dah plan nak kuar ngan Irda mahdir ..
dorang nak bawak makan kat luar gak…


Irda ngan mahdir memang dah tunggu kitaorg kat Kubah Ria..
nak makan malam lagi masih awal..so irda mahdir bawak pi beli tengok kedai jual dan buat kek lapis..kitaorg berpisah ngan kawan2 yang naik bas ..
dorang semua balik hotel…


Kawasan jual kek lapis ni, terletak di seberang waterfront...
kalau dari waterfront, boleh naik perahu tambang..tapi dah malam kan..
kitaorg naik kereta jer..aku sempat pi Kedai Kek Lapis Fifi dan Kek Lapis Meera,,
dua2 nyer jual kek lapis..tapi ader perbezaan..
kek lapis fifi sama ngan kek lapis dyg salhah, kering..
tapi kek lapis meera memang terbaik..lembab2 gitu,tapi tak tahan lama cikit..
tak sempat pun pi keklapis dyg salhah..
padahal dekat sangat..dah penat ko..muka pun kilat2…


Aktiviti terakhir pada hari ke 3 ialah makan steamboat..
lokasi lupalak nak tanya irda..
fuhhh berpeluh2 makan..sedap dan berbaloi..
lagipun irda yg belanja kan..vitamin F(Free) tul ….

After dinner, irda hantar balik hotel.
so besok plan irda akan ikut kitaorg pi pasar satok utk beli ikan terubuk masin..

Sampai hotel dah nak dekat kul 12 malam..
mandi n mula packing2 kemas2 beg nak balik esok..
esok hari terakhir,,entry terakhir Day 4 03/11/2011



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...