About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 29, 2011

JR ----> Holiday @ Kuching Day 1/ Part 2 (01/11/2011)


sambungan entri lalu day 1/part 1 klik sini
Assalamualikum..
Aktiviti seterusnya lepak kat Waterfront..
sambil2 survey2 harga watercruise,,
so decide ngan mazlan/mas ayu nyer husband nak naik esok….
esok kan banyak masa lagi…
esok3..sampai kesudah tak naik2…
huhuhu..itu yg ralat,sangat2,,

kak mun family.
azie family..
my family..
happy @v waterfront..
bbay mifzal yg shomel..bum2..
apa motif gambar mcm ni???ahakss...
angin gediks sampai...
ko kenapa sya???

Pastu balik hotel.mandi n lepak.malam aktiviti bebas,
aku ngan sya, mas ayu pi kompleks membeli belah 
dekat sebelah hotel Abell ni.
jalan kaki tak sampai 3 minit dah sampai.
.jumpa sale baju gegirl2 yg murah.
beli baju boria utk jannah , yaya dan qalesya..
plannya nak pakai masa pi pasar sarikin esok..

sesi check bilik sapa paling besar??
toilet sya..memag sesuwaiiiii..hahha
bilik aku..

hotel abell waktu malam...
Aktiviti terakhir sebelum tidur ialahharuslah dinner kann..
dinner kitaorg pada hari pertama @ Ayam Penyet RJ..
memang terbaekkkkk nasi ayam penyet nyer ...
ditambah pula dengan banana cheese.
.i like…masa ni anak2 JR dah start ngantuk..
huhuhu..
banana cheese..terbaikkkkkk
ok cerita seterusnya dalam Holiday @ Day 2 (02/11/2011)

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...