About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, November 16, 2011

JR ---> @ Sebelum Konsert akhir Qdees Tangkak 2011

Asalamualaikum....
bulan nov, dis ni memang musim2 budak tadika ader konsert akhir kan,,
musim budak2 konvo graduation dari tadika..
begitu juga Jannah ngan Rizqi...
tapi Jannah x graduat lagi...ader 1 tahun lagi....
tahun ni JR beraksi dalam konsert akhir..
tahun ni agak istimewa..sebab Rizqi pun terlibat...
teruja mak...maklumlah Rizqi masa start2 pratice dulu takmo perform lansung...
la ni..apa trjadi??.... jom kita tengok...
tahun ni nama tarian Jannah Mika Lollipop
manakala Rizqi punya On the good ship Lollipop..
hahaha..dua2 lollipop...
dan dua2 pun suker makan lollipop
lokasi konsert bertempat di sek chi ming 2..
dua2 pakai baju pink
rizqi dah mcm artis korea..hahaha..
Rizqi suker buat gaya mcm ni...
tentatif program...
with Riefqi..belakang stage...
teacher chong tengah touchupkan Rizqi...

teacher tengah makeupkan rizqi..
ngan mika dan rifqi..
hang lipo (yaya) ngan han buah....hahahah
qaseh ngan tipah.
sesi amik gambar kelas Jannah...
family azi..
ok..ini antara gambar2 yg semat diamik sebelum konsert JR bermula.
seb baik giliran kelas Rizqi buat persembahan mula2 sekali..
tapi Jannah giliran ke 13 dari 15..giler punya lama...

ok.sambungan seterusnya dalam entry lain yer..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...