About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, November 13, 2011

JR ---> Ceriter Aidiladha 2011

Assalamualaikum..
raya aidilada baru jer berlalu..dalam 2 mingu lepas..
tapi seperi biasa terlambat lagi...hahahah
ampun yaaaa...
raya haji tahun ni di sambut secara sederhana.
makumlah MIL baru jer kuar hospital..
kencing manis..
lagipun aku pun x berapa sihat..selsema...
gatal mata..bersin..
pagi raya di muo..
ikutkan raya haji,pagi di umah mak aku..
dah jom..malas aku nak tulis panjang2..
meh tengok gambar..
tema raya haji..purple arr...
Jannah ngan mama & aba..
pakai songkok fesyen aper ni adik??


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Zana Nordin said...

phewwittt
cun errrrkkk gambar pic sekeluarga

kemain lagi jannah
eye shadow ikut tema kaler tudung maam dia lerrrr
he he he eh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...