About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, November 20, 2011

JR ---->mama geram tengok Jannah menari @..konsert akhir qdees 2011

Assalaumalaikum..
lagi sekali..masih berkisar tentang konsert akhir qdees 2011..
kalau entry lepas bercerita tentang Rizqi..tapi kali ni tentang my doter Jannah..
konsert kelas Jannah ni kira antara group yg terakhir sekali..
tapi seb baik Jannah behave..so tak yah risau tentang makeup dan rambut dia..
semuanyer still ok dari kul 5 hingga 10 malam..
makeup sekali lagi ditaja oleh azi..
menggunakan produk marykay..terbaekkkk...
Jannah, seperti selalu..tidak pernah menghampakan mama..
mama pesan kat dia, jgn lupa step tau..
walaupun seminggu sebelum konsert Jannah tak datang pratice sebab ikut mama bercuti..
tapi cikgu cakap..dia ok ..tak lupa pun step2 dancing..
tak caya??
jom kita skodeng Jannah tengah menari...

lenggok2 tu sweet kan..

happy...

tengok dia tengah shake more...hahah



senyum kakak senyum..
lompat ala super star....heheh
shake lagi sayang...
macam program realiti TV lak...

tamat daaaa..
hehehe..suka mama tengoknyer Jannah..
terbaeklah sayang....
tahun depan ader satu lagi konsert..
(harap2 dapat buat tarian hindustan lah pulak..)
nak tengok Jannah pakai baju hindustan...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...