About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, November 17, 2011

JR ---> kejutan Jannah buat mama @ Konsert Akhir Qdees 2011

tema konsert qdees tahun 2011 ni " Seasons of harvest"

Asslamualaikum..
masih berkisar cerita konsert akhir qdees 2011 @ tangkak..
heheh..banyak lagi entry yg akan menyusul pasal konsert akhir ni..
huhuhu,...tabahkanlah  hati yer...
ok..malam itu ader kejutan buat aku dan hubby..
tak der ribut, tak der angin..
last year cikgu ada gak hint2...
apa dia???
mana tak nyer, Jannah dapat 2 award iaitu :
1. 2nd place pertandingan mewarna
2. 100 % BI spelling Competition...
hah ko..rasa tak percaya mak ko ni Jannah..
terharu dan kagum ..heheh
dah jom kita layan gambar...

ni dah campur2 ngan kategori2 lain
Jannah kesayangan mama abah adik...
ni pulak masa award spelling BI..

sentiasa tersenyum ..heheh..

 ok lah..alhamdulillah dengan pencapaian Jannah setakat ini..
seawal bulan Mei hari tu dia dah leh membaca ..
(yg tu nanti dalam entry baru aku citerkan yer...)

oh yer ---> ucapan tahniah untuk BFF Jannah, Arief Riefqi kerana mendapat tempat ke 3 terbaik (top 3) dalam pencapaian kelas...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

2 pesanan:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

tahniah jannah! ciksu pun berbangga ngan awak! hihihi

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

cik sue, terima kasih..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...