About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, November 15, 2011

JR --->Rizqi dan Kisah Kerusi Urut

Asalamualaikum..
kisah lama..dah buat draf siap2, tapi lupa nak publish..
layan jer lar yerk...
kisah masa bulan posa hari tu..
kitaorg memang suker naik kerusi urut ni..
lokasi peberet parkson melaka..
masuk RM1 boleh lah urut 5 minit..
walaupun kerusi ni urut taklah sekuat manusia..
tapi kalau nak buat geli2 urut..boleh jer..
hahaha..
yg tak boleh blah, anak bujang aku Rizqi pun suker..
tapi dia ni penggeli orgnyer...
tengok tu, baru jer duduk dah ketawa2,,,
hahaha..layan..zassss


sekian..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...